trasigcerebrum.blogg.se

Min gamla hjärnskadeblogg som jag hade i Metro har ju försvunnit så jag får skapa en ny.

Sista dagen på detta år 2016

Kategori: Allmänt

Ja vad har hänt detta år? Jag har en hjärnskada, eller som en hjärnskadepsykolog som jag hade för flera år sedan. Hon sa att jag lider ut av sviterna efter en hjärnskada. Ja jag har fortfarande problem med balansen. Jag blir fortfarande trött i och med att jag koncentrerar mig på att hålla balansen och att kunna tala utan att sluddra. Jag vet inte hur mycket det syns att jag har haft en hjärnskada. Jag är ju dålig på att skriva i den här bloggen. Fast jag vet ju inte om det är någon som läser den här bloggen, eftersom det är dåligt med kommentarer här.
Jag har ju två andra bloggar som jag skriver i varje dag. Dels min nykterhets blogg som jag har skrivit en fräckis i dag. Försöker också skriva i min blogg om ett år gamla tidningar från Aftonbladet. Skriver också i min blogg där jag svarar på Vi 5 frågorna i Aftonbladets papperstidning.
Jag vet inte om jag har blivit bättre eller sämre det här året. Jag är i alla fall tillbaka på min gamla arbetsplats Aftonbladet. Min förra chef hade sagt att jag kommer att stanna i utvecklingen på grund ut av att jag börjar där igen. Ja jag kanske gör det, fast huvudsaken är att jag trivs i mitt arbete.
Kommentera inlägget här: