trasigcerebrum.blogg.se

Min gamla hjärnskadeblogg som jag hade i Metro har ju försvunnit så jag får skapa en ny.

En ut av mina många bloggar.

Kategori: Allmänt

Är dålig på att vara här och det kan ju bero på att jag har flera olika bloggar. En för min nykterhet, där jag skriver i varje morgon. Fast i den skriver jag bara inte om min nykterhet, skriver även om olika talesätt och citat. Skriver om roliga historier. Har även en blogg där jag skriver i varje dag. Det är min Vi 5 blogg som jag skriver i vad jag själv skulle svara på frågan som ställdes. Min hjärnskadepsykolog sa att jag har problem med min simultankapasitet och alltså inte kan hålla många bollar i luften samtidigt. Så jag vet inte om det här är en övning för mig själv. Att hålla hjärnan i trim.
Jag hade fler bloggar förut, fast jag skriver inte i dem så mycket längre. Har ju även en våldsmotstånds blogg. Den bloggen borde jag skrive mer i eftersom det är så förbannat mycket våld i världen nu.
En hjärnskada kan folk lätt få. Både på grund ut av sjukdom, eller genom en olycka.
Kommentera inlägget här: