trasigcerebrum.blogg.se

Min gamla hjärnskadeblogg som jag hade i Metro har ju försvunnit så jag får skapa en ny.

Sviter kvar av skadan

Kategori: Allmänt

Har skrivit flera gånger om min hjärnskada i de andra bloggarna. Fast jag är dålig på att uppdatera den här. Kan ju bero på att, de inte är så många som komenterar bloggarna. Har ju några stycken. Den här som jag är dålig på att uppdatera. Sedan har jag även min nykterhetsblogg som jag uppdaterar varje dag. Sedan har jag även en vi 5 blogg som jag också försöker att uppdatera varje dag. Fast det är även ont om kommentarer på den. Fast de flesta komenterar på min Facebook sida Jag vet inte om jag har en så stor hjärnskada, fast jag har sviterna kvar ut av den. Som att jag inte kan springa och som min hjärnskadepsykolog sa när jag hade henne. Att jag har dålig simultan kapacitet. Men det var länge sedan jag träffade henne flera år sedan.
Kommentera inlägget här: