trasigcerebrum.blogg.se

Min gamla hjärnskadeblogg som jag hade i Metro har ju försvunnit så jag får skapa en ny.

Dålig på att vara här

Kategori: Allmänt

Jag har ju flera olika bloggar och kan inte skrivi i alla varje dag. Jag har en morgon blogg. Den hette nykterhetsblogg förut. Där jag mest skrev om min nykterhet. Fast nu skriver jag om allt möjligt. Sedan har jag en Vi 5 blogg där jag skriver om vad jag skulle svara på i Aftonbladets vi 5 frågor. Nu försöker jag även att översätta två böcker för oss vuxna barn.  Den ena är Stärka min återhämtning.  Den andra är Dagen som vuxen. Jobbigt för mig som den hjärnskadepsykolog som jag hade sa att jag hade ingen simultan kapacitet. Ändå försöker jag hålla på med flera bloggar samtidigt. Det är nog därför jag får så dåligt med kommentarer.
Kommentera inlägget här: