trasigcerebrum.blogg.se

Min gamla hjärnskadeblogg som jag hade i Metro har ju försvunnit så jag får skapa en ny.

Dålig på att vara här.

Kategori: Allmänt

Fast jag har ju en massa andra bloggar som jag skriver i. Några försöker jag att skriva varje dag i,  Dels min morgonblogg och sedan min vi 5 blogg.
Sedan har jag även börjat att skriva ett par vuxna barn bloggar. Dels en som heter Stärka min återhämntning. Försöker också uppdatera Dagen som vuxen.
Har ju även ett par andra som jag kan vara sämre på att uppdatera. Men jag har en blogg för min egna nykerhets skull. Den skulle jag vilja ha lite hjälp med så att det bara är de som är inbjudna kan läsa den. Men jag brukar ju aldrig få några kommentare eller mejl i från någon som kan hjälpa mig.
Att ha flera bloggar kan hjälpa mig i min hjärnskadebearbetning. När jag hade en hjärnskade psykolog för tjugo år sedan så sa hon att min simultan kapacitet var dålig. Jag skämtade och sa att det är väl alla mäns. Men min var urusel.
Kommentera inlägget här: